Luk

Login på min side

Luk
Mobil
Pakker
Basic
Fastnet
Mobilt Bredbånd
Mobilt Bredbånd i DK
Mobilt Bredbånd i EU
Kunde-service
Hjælp og spørgsmål

FAQ: Familie fordele

« Tilbage

Fælles login med mobilchef

Som kunde hos Glenten Mobil kan du samle alle familiens numre under et login og vælge, hvem der skal være mobilchef.
Når mobilchefen logger ind på Selvbetjeningen kan vedkommen administrere alle numre på en gang -både tanke op, ændre pakke, tilføje services og se forbrug m.m. Skal der tilføjes flere numre på samme login, kan man fra Selvbetjeningen oprette nye numre.

Hvis du allerede er oprettet med flere numre ved Glenten Mobil og ønsker et fælles login, kan du sende en mail til support@glentenmobil.dk, så samler vi numrene på et login.

Spørgsmål til Familiepakken

Hvordan betales pakken:
Mobilchefen betaler som udgangspunkt for hele pakken og alle medlemmernes ekstra forbrug.

Hvis du ønsker, at nogle af familiemedlemmerne selv skal betale for deres ekstra forbrug udover familiepakken, så send en mail på support@glentenmobil.dk, og vi opdeler jeres regningskonto, så mobilchefen kun betaler for forbrug på familiepakken og de enkelte medlemmer selv betaler for forbrug derudover f.eks. udlandstelefoni m.m.

Hvor meget betaler jeg i oprettelse:
Oprettelsen koster 0 kr.

Hvilket pakke har medlemmerne:
Alle 5 familiemedlemmer har en Basic pakke, hvor der betales for forbrug. Så længe der er forbrug tilbage på familiepakken, trækkes al medlemmers forbrug fra familiepakken. Når familiepakken er opbrugt, trækkes forbrug på det enkelte nummer. Man kan ikke have en ekstra tale, data eller SMS/MMS pakke samtidig med familiepakken.

Normalt er der mindstepris på 29 kr. på Basic pakkerne, dette gælder ikke medlemmer af en familiepakke.

Hvad koster det for 5 medlemmer, hvis vi ikke har ekstra forbrug:
Hvis alle medlemmer holder sig indenfor famliepakkens forbrug, så koster det kun familiepakkens pris hver måned.

Skal vi bo på samme adresse:
Nej adressen har ingen betydning. For at være medlem af familiepakken skal man blot være tilmeldt mobilchefens login.
Hvert medlem får sit eget login, hvorfra man kan tjekke sit forbrug, se pinkode/punkode m.m.
Kun mobilchefen kan se alle medlemmers forbrug.

Bliver man informeret, når forbruget er opnået.
Ja Mobilchefen får en e-mail når 80% og 100% af forbruget er nået på både tale, SMS/MMS og data.
Når forbruget er opbrugt takseres der på det enkelte nummer, der har forbruget. Der kan kan forekomme forsinkelser på taksering af data- og udlandsforbrug.

Kan man tjekke sit forbrug:
Ja, der er udspecificeret for hver medlems forbrug på Selvbetjeningen. Forbruget, der er taget fra familiepakken er takseret til 0 kr.

Kan man spærre for data for nogle medlemmer:
Ja, hvis nogle medlemmer ikke må bruge data, kan der spærres for adgang til brug af data, dette gøres på Selvbetjeningen under Services. Det er individuelt for hvert medlem.

Kan man spærre for indholdstakseret SMS/MMS for nogle medlemmer:
Ja, hvis nogle medlemmer ikke må sende indholdstakseret SMS/MMS, kan der spærres for adgang til brug af dette, det gøres på Selvbetjeningen under services. Det er individuelt for hvert medlem.

Skal alle være tilmeldt udlandstelefoni
Nej udlandstelefoni kan fra og tilmeldes individuelt og efter behov, dette gøres på Selvbetjeningen under Services.

Tilfredshedsgaranti:
Er du ikke tilfreds med produktet, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice, så vi sammen kan finde det produkt, der er bedst til jeres familie. Der er ingen binding på Glenten Mobils produkter, det gælder også familiepakkerne.

Kan jeg fjerne et familiemedlem fra familiepakken
Ja dette gøres via Selvbetjeningen under punktet ”Familie”, det er kun mobilchefen, der kan gøre det.

Hvorfor har I ikke trukket for en hel måned til at starte med på min mobilkonto
Familiepakken betales altid til den 1. i måneden, køber man midt i måneden, betaler man kun for det antal dage, der er tilbage. Man får så også kun forbruget, der svarer til antal dage tilbage.

Er der gratis tale imellem familiemedlemmerne
Der er gratis tale mellem alle medlemmer og alle Glenten Mobil kunder. Taletiden fratrækkes ikke i talepakkerne.
Der er desuden gratis opkaldsafgift til alle numre.

Kan vi flytte vores nummer til familiepakken
Ja I kan sagtens flytte jeres nuværende nummer til Glenten Mobil og tilmelde det familiepakken.

Kan man ændre familiepakke
Ja, dette gøres under Selvbetjening ved punktet ”Familie”.
Hvis man skifter til en større pakke, sker det med det samme. Hvis man skifter til en mindre pakke, sker ændringen først til den næste første.

Kan man afmelde familiepakken
Ja det kan man på Selvbetjeningen under punktet "Familie". Det anbefales, at hver medlem i stedet vælger en almindelig Glenten Mobil talepakke.

Kan man dele alt indhold af familiepakken
Ja alle medlemmer dele hele familiepakkens indhold. Det er dog ligegyldigt hvordan. Et familie medlem kan godt bruge al data imens en anden bruger tale.

Hvordan takseres talepakken
Al taletid i pakken minuttakseres. Intern tale tæller ikke med. Når talepakken er opbrugt, takseres der efter det enkelte medlems produkt, der som udgangspunkt er Basic, hvor minutprisen er 0,48 kr. pr. påbegyndt minut.